Thursday, 16 April 2015

SARA menang Pertandingan Mewarna..

Sekolah Sara dan Qalesya ada buat pertandingan Mewarna untuk semua pelajar sekolah Tadika Kemas kawasan Taman Melati... Alhamdulillah.. semangat mereka bangun pagi Ahad nak ke sekolah.. Panik gak .. Orlylove bila bangun tidur... Daddynya.. tiada kat rumah.. hehe.. boleh lak..kan.. tak sedar bila Daddy mereka keluar lepak ngan member.. sampai ke pagi bute.. tak balik.. memang tak penah di buat.. hehe.. rupanya-rupanya.. ada surprise untuk anak-anak.. 

Mula-mula daddy belikan warna kecik ajer.. untuk Sara dan Qalesya.. mau tak meletopp.. mulut Mem Besar macam bertih jagungg.. popp..popp..poppp.. meletop .. Anak dah ler.. nak masuk pertandingan.. tak kan nak kaler.. guna warna pensil cenenot.. kecik ajer..lepas tu..warna ada 12 batang ajer.. macam mana anak-anak nak luahkan hasil kretif mereka.. Kata anak seorang DESIGNER kan.. hehe.. yer lah.. SARA jarang nak masuk pertandingan.. 

So.. Daddy mereka balik.. bawa warna yang besar.. YEs.. ini yang MAma nak.. BIAR besar senang mereka nak Warna.. nanti.. 

Ok semua dah siap nak ke sekolah.. dengan si Rayyan.. banyak awal nak tengok kakak masuk pertandingan mewarna.. hehe.. 

Alhamdullillah.. cikgu-cikgu Tadika berjaya mengelola program yang hebat ini.. dengan penyertaan 3 sekolah sekali gus.. penuh dewan.. 

Pagi-pagi selalu mereka ada sarapan.. ni .. dah kelam kabut nak siapkan semua.. Orlylove boleh lambat nak beli sarapan.. sampai ajer..dewan.. semua dah nak mula.. sian Sara dan Qalesya.. mewarna dengan perut kosong.. :(

Tapi nasib mereka semangat.. tengok Qalesya siap cepat.. selalu dia mewarna lagi cantik dari kakak dia.. hehe...tapi..kali ni.. agak cincai kata orang cina.. hehe.. bahasa melayu nyer.. buat kejer.. janji siap.. hehe..

tapi..ok ler.. Daddy dah belikan pensil warna besar tu..kira hadiah dari Mama dan Daddy ler.. yek.. hehe..


Semangat Sara dan Qalesya dapat hadiah.. Warna lagi besar.. hehe..


Nah memasing lapar.. lepas mewarna terus Ngappp.. 


Dah nak siap pertandingan.. Mula.. 


Peace Yo.. Sara..


Tengok ini budak kicik Rayyan pun cibukk.. :P


Lukisan Qalesya..lebih meriah dengan warna terang,..


Maisara ... pandai main dengan warna.. haha..mama nilai anak mama sendiri.. dan semua pemenang.. 

Opss.. dalam ini kisah.. Mana Kakak Batrisyia?? ada .. Jap..yek.. 


Ha.. itu ler.. kakak.. adik-adik yang menang.,.dia lak yang kena urus hadiah..semua kena kasi dia pegang.. hehe.. memang perangai kakak.. kena jaga penjaga adik-adik.. yang adik-adik akur ajer..hehe..




Post a Comment