Tuesday 28 January 2014

DYARA SOLUTIONS TAHAN AKU !!!

Aku jejalan di sebuah Shopping Mall dengan anak dan suami aku.. sambil aku melenggang lenggang.. seorang wanita berbadan besar yang agak cantik menahan aku dan terus cakap tak henti-henti pasal produk yang dia nak promote .. yang lawaknya anak aku si Baby Rayyan tengok wanita itu siap tak kerlip-kerlip matanya.. hehe..

Akak jual tu cakap.. hey baby.. jangan pandang akak macam tu.. hehe..
Aku cakap ngan sales girl tu.. " Anak saya akan pandang dan suka kat perempuan cantik sahaja.. hehe.. " Terus sales girl tu malu dan teruskan promote produk kecantikkan kepada aku..

Aku terkejut sebab sambil cakap-cakap tu.. terus sales girl tu.. sapu tangan aku dengan krim putih yang banyak .. sambil2 gosok .. riaksi aku time tu.. Erm.. nak marah ker..tak tahu ler..nasibler aku memang dengan rela hati..hehe.. Pakse rela.. huhu.. dia gosok punya gosok. kulit tangan saya Nampak cerah sikit dari tangan yang sebelah lagi.. hehe.. agak-agak AKAK ni buat magic ker ..? tak ler.. biasa ler.. cara promote macam ni..

Tanpa aku sedari .. aku dengan rela hati terus terima lamaran sales girl tu.. beli produk dia.. Suami aku pelik sebab selalu nyer..aku tepis dengan baik semua produk-produk yang aku kurang yakini.. tapi. AKU dah beli dah.. RM40.. sekotak .. dalam tu..ada 3 tiup.. 50MLx3

Produk yang aku citer tu.. ni ler.. Dyara Solutions Cream ..

 
 
Kaedah menggunakan Dyara Solution :-
* gunakan produk secara kerap, teratur dan disiplin bagi memperolehi hasil terbaik
* pagi dan malam sesudah mandi
* sapuan rata pada kulit

Digunakan sebagai masker:-
* sapu rata pada kulit
* setiap malam sebelum tidur
* bilas pada keesokan pagi dgn tuala kecil yg direndam dgn air suam

Aku beli dalam Tiub ..bukan seperti di bawah..

 
Aku Orlylove,..baru hari pertama cuba.. so.. lepas ni..aku update keberkesanan terhadap kulit mukaku.. ok..
 
Kat sini aku sertakan no. contact pengedar Dyara Solutions ni..
Dyara Trading (001946094-P)
Lot 2133-4, Jalan Changkat Kiri
Simpang 3, Gombak KL
 
Tel : 603-61858044
hp : 6012-9657398
 
 

No comments: