Monday, 2 March 2015

RAYYAN MIKHAEL BERUSIA 2 TAHUN LAAAA..

Alhamdullilah.. genap Rayyan anakku berusia 2 TAHUN hari ini.. Semoga Rayyan dapat jadi anak yang soleh untuk mama dan kerana Allah S.W.T .. Birthday Rayyan kali ni.. aku kekurangan budget.. hehe.. so sambut ala kadar dan sederhana sahaja.. hanya sempat gathering dengan famili.. 

Kalau nak cerita pasal Rayyan ni.. dia anak yang cerdik walaupun dah masuk 2 tahun.. hanya boleh mengajuk perkataan-perkataan pendek.. mama, daddy.. tatak.. minum.. yak.. bucuk.. tapi.. akal dia agak panjang juga le.. antara anak yang suka membantu Orlylove ketika di dapur dia lah.. Rayyan Mikhael.. hehe. dulu memang ler.. time mengandungkan Rayyan pernah berdoa supaya anugerahkan diriku ini anak yang rajin membantu aku menguruskan segala hal.. yer ler.. ringan tulang.. tak macam mama dia.. hehe.. ok ajer.. akan ku ajar anak lelaki ku uruskan hal-hal diri dan rumah dengan baik supaya perempuan yang akan menjadi menantu Orlylove nanti.. tidak susah.. dan tension.. lak hehe...

usaha.. mencarik bibik.. masih diusahakan.. demi mengelakkan Orlylove akan lagi.. kucar kacir.. hehe.. 

Kalau korang nak tahu.. lagu kegemaran Rayyan adalah..:


dannnn............................terbaru.. 




haha.. dah nama budak.. lagu gedik-gedik ni ler.. yang menjadi goyangan mereka.. yeahh.. goyang siihh.. hehe memang pantang dengar.. kalu tengah tidur.. pun.. dengar boleh bangun.. terus joget.. hhehe.. lawak ler.. abang ni.. 


Ok.. Happy Birthday To You Rayyan Mikhael 2 March 2015.. 

Terima Kasih kepada Yong (Kakak Orlylove).. kerana sudi sponsor kek yang meriah ini... Yong beli dari Kedai Kek Hidayah di Gombak..Sedap..  




Aktiviti santai kali ini memang meriah.. sempoi.. bawak kek tak ada pinggan.. dan sudu.. hehehe.. sorry ler.. yer.. Today Orlylove agak busy dengan meeting.. terkejar-kejar,, mana yang sempat pikir ajer yang berlaku.. hehe.. tapi apa pun terima kasih kepada Mioi, Ida.. Yong Abang Hasri .. dan semua anak-anakku.. Kak Sufi, Haidir, Hamzah, Ariq, Hannah dan Qistina.. 

Kehadiran kalian memeriahkan suasana sambutan Birthday Rayyan kali ni.. Bonda memang amat-amat hargai.. Syukur.. walaupun simple.. tapi meriah.. Rayyan gembira dapat main bola dengan daddy.. 

Layan.. kenangan terindah pada petang 2hb March 2015.. 








Rayyan In Action.. 



Rayyan nak jadi seperti SUPER MOKH..

















buat muke blur.. aper terjadi ni mama?..hihi.. Rayyan harini sudah 2 tahun laa.. 



Iron Baby was here..











Kakak Sufi in the house.. 



Kisah Menarik Tentang Rayyan Mikhael : 

7 HARI DALAM WAD HKL..ANTIBIOTIK BUKAN UNTUK VIRUS..DOKTOR,,


PANIK RAYYAN HILANG DI PASAR MALAM.. CUAI!CUAI!CUAI..





Post a Comment