Wednesday, 11 June 2014

Gempar.. Sepasang Suami Isteri ada anak seramai 22 orang di PERAK

Assalamualaikum.. Semua kengkawan Orlylove.. today I nak cerita sikit pasal keluarga Besar dalam keluarga ORLYLOVE.. maksudnye.. Orlylove share famili besar dengan Hubby sebab berkahwin dengan Hubby lah.. korang tak paham yek.. begini ceritanya.. 

Pada suatu hari.. I berkenalan ler dengan seorang lelaki yang ada nama WAN ... 

Asal Kuale Kangsor..udah kene le teman...kampung Orlylove di Kuale gak..ermm..Bila dah kenal .. rapat..kecoh satu famili besar Orlylove bercinta dengan Cucu Wan Su dan Wan Rahman.. anak 22 kuale kangsar.. siaper tak kenal.. kata mereka.. yang mengenali keluarga WAN ni.. so.. tak yah pikir panjang.. Allah dah jadikan jodoh.. berkahwin ler.. Orlylove dengan Kerabat Wan ni.. yang berketurunan anak ramai.. korang tak caya.. ? tengok gambar kat bawah nanti.. k.. 

Korang HADO? .. hihihi.. 

Anak seramai 22 orang telah di kurniakan Allah kepada sepasang suami isteri yang menetap di Kuale Kangsar Perak....Atuk Wan Rahman kami hanya berkahwin seorang ISTERI.. sahaja.. tau.. 

Sekarang Adik beradik bapa mertua Orlylove ni.. tinggal 16 orang sahaja yang masih ada.. 

Cucu dan cicit.. seramai.. seperti gambar di bawah.. tapi.. masih ada yang tidak dapat hadir di sebabkan tugas yang diwajibkan kepada mereka.. 

Baru-baru ini.. Hari Warisan ke 4 keluarga Wan telah di adakan.. 



                                       
Dalam gambar di atas,, anakanda ku gegirl semua dok bermandi manda macam ikan duyung dalam kolam nun.so..mereka tiada.. Orlylove.. duduk di dalam gambar yang sedang mendukung Baby Rayyan.. AKAQ pakai tudung shocking pink.. cer teka yang mana.. hehe.. 


Tahun pertama Sambutan Hari Warisan Keluarga Wan 
Orlylove tak join..sebab belum kawin dengan Anak Teruna Keluarga Wan ni.. baru tunang2.. gitu.. huhu






Tahun Ke 2 Sambutan .. Ha..time ni.. Orlylove baru masuk dalam famili ni.. so.. anak belum ada.. kalau korang nak kenal yang mana satu Orlylove.. time ni.. erm.. kita kasi kenal ok.. 

Cari Orlylove.. tersembunyi..ok.. 

1. Seorang Wanita
2. Berambut panjang dan ada kaler-kaler sikit ler.rambutnya.. hehe.time dulu-dulu.. 
3. Pakai baju wanita mengandung.. sebab time ni.. tahun pertama perkahwinan.. so.. baru mengandung anak pertama.. hehe.. 
4. DAPAT Tak?.. kalau tak dapat.. agak-agak dah nak pakai spek ler tu.. hehehe.. 



Antara Aktiviti yang di lakukan untuk merapatkan lagi ukhuwah sesama Famili..



Kaum famili dari Medan, Indonesia





Salah seorang yang cun di dalam gambar di atas.. adalah adik ipar Orlylove.. masih single.. so.. saper yang berkenan.. sila.. PM ok.. hehee.. 



Orlylove bertuah diberi peluang untuk mengenali mereka semua.. korang bayangkan.. dulu time mula-mula kenal famili WAN ni.. Orlylove akan bersalaman lebih dari 50 orang sekali jalan.. hehe.. udah rasa macam RETIS lak.. hehe.. gurau jer komeeyy.. hehe.. 


Post a Comment