Wednesday, 11 June 2014

Semangat apabila dapat bertemu dengan IBU SUSUAN mereka.. teruja sungguh..

hehe.. Tengok tajuk seram ajer..kan..hehe.. 

Baru-baru ni.. Orlylove berjalan-jalan dengan anak-anak kesayangan ku di sebuah pusat membeli belah di Ipoh perak.. 

Sambil berjalan.. ternampak expo tentang SUSU.. apa lagi, anak-anak ku berlari pantas ingin menemui Ibu Susuan MEREKA.. jom kita LAYAN gambar yang sempat di rakam.. penemuan yang akan hiba dan menggembirakan mereka.. apabila bertemu dengan IBU SUSUAN mereka.. dari kecil hingga lah kini. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.



agak-agak Mazwin sedang berangan menjadi MODEL Produk Tenusu.. Ibu SUSUAN nya.. hehe.


 Nak merasa perah susu sendiri..tapi apakan daya.. Susu dah kering menjadi KEJU..hehe..

Masih kecil .. tak mengerti erti mana Ibu SUSUan..hehe.. Rayyan hanya tahu yang dia ada seorang IBU yang di kasihi SAHAJA..huhu

pening cari mana IBU SUSUAN SARA.. hihihi


tengok tu.. aksi Qalesya.. asyik tak puas hati ajer dengan KAKAK SARA.. grrrrr


"SAYA BANGGA JADI ANAK MAMA " 


Post a Comment