Thursday, 4 May 2017

CARA NAK URUS SUAMI PEMALAS TAHAP GABAN..

Hahhaa..ada lagi ke Spesis SUAMI RAJIN hehe.. masih ramai En. Suami yang RAJIN Giler.. korang yang dapat JODOH dengan lelaki pemalas ni.. korang kena banyak2 Bertenang.. meh sini.. Cik Orlylove nak ngajor korang saper2 yang dah stress dengan SUAMI yang tak membantu korang untuk uruskan rumahtangga bersama.. 

⭐ Mula-mula kita si ISTERI kena bersyukur sebab Allah jodohkan kita dengan seseorang yang terbaik

⭐ Mula-mula kita si ISTERI kena bersyukur sebab Allah jodohkan kita untuk seseorang yang terbaik.

⭐ Mula-mula kita si ISTERI kena bersyukur sebab Allah jodohkan kita untuk seseorang yang terbaik.

⭐ Mula-mula kita si ISTERI kena bersyukur sebab Allah jodohkan kita untuk seseorang yang terbaik.

⭐ Mula-mula kita si ISTERI kena bersyukur sebab Allah jodohkan kita untuk seseorang yang terbaik.

⭐ Mula-mula kita si ISTERI kena bersyukur sebab Allah jodohkan kita untuk seseorang yang terbaik.

Berlapang DADA dan banyaklah berdoa.. 

Cara TENANGKAN PERASAAN untuk menerima SUAMI PEMALAS

++Zikir jangan tinggal. Try Zikir Nabi Yunus 



++ Cuba tunjukkan yang anda inginkan rumah yang bersih, pakaian yang sempurna dan atur segala kelengkapan peribadi dengan teratur. Ini sebab bila ISTERI rajin, suami paling tidak akan cuba juga lah kemas mana yang patut sebab dia selesa dengan persekitaran yang SELESA. 

++ ISTERI Berubah menjadi lebih SUPER POWER WOMEN

++Selalu menceritakan kisah2 menarik tentang rumahtangga orang lain yang lebih sempurna. Jangan lah buat perbandingan sampai SUAMI sakit hati.. mungkin kias2 cerita yang dia tidak rasa kita bandingkan dia dengan suami orang lain. 

++ Try amalkan 5S dalam rumah kita 



Selebihnya DOA, DOA, DOA dan AMAL... Selamat beramal.. Wasalam..
Post a Comment