Sunday, 1 November 2015

KEM RAHSIA.,.. SO.. RAHSIA SEMUANYA...

Kes ni.. lama dah..tak sempat Orlylove nak update ajer sebab kekangan masa yang terlalu sangat.. hehe.. macam Perdana Menteri lak Jadualnya.. Ok kali ni.. Orlylove Kasi tengok kenagan Orlylove ketika berada di KEM di MELAKA.. nama KEM RAHSIA .. KERIS2314..korang nak tahu aper maksud 2314..RAHSIA ler.. doi.. nama lagi kisah RAHSIA ku belum terbongkar.. hehehe..

Orlylove satu bilik dengan Ketua dan AJK lain.. kami berkampung di MELAKA selama 3 hari 2 malam.. untuk satu agenda RAHSIA.. memang teruja betoi Orlylove sebab lepas pulang dari KEM.. macam-macam kejadian menyeronokkan terjadi.. jiwaku membara.. semangatku terbakar.. sampaikan semangat nak mulakan perniagaan dengan penuh yakin dan semangat.. 

Korang tatapi ajer kenangan indah Orlylove di KEM RAHSIA di MELAKA ni.. 

Pasukan dari Wangsa Maju..



Terasa macam nak ke kuliah semula.. Pasti lepas ni.. aku makin semangat kekke..







Post a Comment