Thursday, 29 October 2015

ANAKKU dah KONVO.. TAHNIAH..ANAK-ANAKKU..

Tarikh keramat 29 October 2015 ..anak ku Maisara dan Qalesya telah menyempurnakan Sijil pertama mereka dalam akademik.. di Tadika KEMAS..aku mula-mula macam susah nak hadir sebab cuti dah tarak.. bile kenang balik.. tak baik lak.. sebab ini hari bahagian anak-anak.. so..aku gagahkan hadir juga.. tapi.. memang berbaloi sebab aku dapat rasakan hati gembira anak-anakku.. bila mamanya dapat turun sama.. 

Papagi dah hantar kakak Mazwin ke sekolah dan terus siapkan Arissa Maisara dan Qalesya Mahirah.. Semalam aku dan hubby rushing gi beli Kasut mereka.. walaupun cikgu suruh pakai kasut raya sahaja.. tetapi.. aku tetap nak belikan baru.. kasi mereka gembira.. 

Aku tak belikan baju baru..just pakai baju raya sahaja.. dan macam biasa ler.. Aku akan pakai baju yang ada di gerobokku.. sedihnyaa.. tapi tak aper...jangan membazir.. itu pun dah cantikdah.. aku rasaler.. kikiki

Meriah jugak konvokesyen mereka.. yang dibuat di kampung pengantin PV128 ni.. Dulu.. Akaq... Konvo pertama di Dato' Keramat.. anak KEMAS gak ler.. sebab itu ajer mak apakku.. mampu.. tapi sekarang KEMAS dah diperbaiki dan pembelajarannya mengikut arus semasa.. terbaik.. 


Omak ngan apak nak berselfie sebelum anak-anak hehe..



Free Gift..kekeke..

 Ok.. anak mama dah siap.. Comel nyer.. anaks mama ni.. 




Cool.. jangan gugup ye.. ambik Scroll ajer pun.. hehe.. 



Di sempurnakan oleh Naik Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju.. 
Ybhg Dato' Hamdan Mohd Yusof.. 


Bersama Mantan Wanita UMNO Wangsa Maju


Selesai.. sudah.. jumpa lagi tahun hadapan.. sebab Qalesya masih Tadika.. Maisara sahaja.. masuk tahun 1 .. 






Jemput kakak dari sekolah.. semangat dia tunjuk kertas peperiksaan dia yang dapat 98 % itu.. Tahniah Kakak.. semoga kakak jadi anak yang Solehah.. ok.. 



Mama kena pakuk lagikkk.. tak habis-habis nak beli TELUR tu.. grrrrrr,, hehe.. janji anak happy.. 

Post a Comment