Friday, 17 July 2015

SELAMAT HARI RAYA DARI ORLYLOVE UNTUK SEMUA.. 2015 BERSAMAAN DENGAN 1436H

Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada Semua Geng Orlylove tersayang.. 

Maaf Zahir dan Batin..

Ha.. terkejut takk hehehe.. nah .. tatap ler.. korang .. wajah di pagi hari Orlylove.. yang dah siap sedia nak beraya.. hehe.. 


Raya Pertama.. 

Kami kurang berjalan beraya tahun ni.. sekadar ke Masjid dan ke rumah saudara terdekat..sebab tahun ni.. tak cukup korum.. hehe.. selalunya.. aku ada banyak cuti.. tahun.. ni.. cuti hanya sehari extra ajer.. Wwwaa.. tapi.. tak aper ler.. kita sambung beraya di KL.. 

Tahun 2015 ni.. aku pilih warna MERAH.. my true COLOR.. for my life.. hehe.. 




Korang nampak tak.. Orlylove dengan my Aunti.. Aku panggil.. Mak Nab.. agak2 korang, berapa umur auntie I tu???.. Haa.. I nampak lagi tua?? huhu.. memang aa.. I kerja keras dek.. bawah mata hari.. hehe.. My Auntie.. duduk rumah .. hehe.. (tak nak CUBA terima hakikat.. kikiki).. Ok.. ler.. memang my Auntie lagi nampak cantik dan muda.. nanti kita korek rahsia dia.. yek.. hehe.. 




Nak susun anak-anak dengan lakiku agak sukar tahun ni.. entah ler.. aper kena.. hehe.. ni.. gambar ambik kat rumah sedara kat GRIK.. hehe.. layan ajer ko labu.. hehe.. janji ada gambar 1 famili.. hehe







YES... Akhirnya..Orlylove dapat gak makan durian yang BANYAKKKKKK.. hehe. lebih dari 10 bijik.. layan dari semalam.. sehingga ler.. di pagi raya.. nampak tak korang.. tak buruk sangat I rasa ler.. dengan memakai baju raya .. I mengopek buah durian.. yang sedapp.. di temani oleh anak I, SARA yang juga HANTU DURIAN.. hehe.. 

So.. sekian semua.. jumpa lagi.. Maaf sekali lagi.. yeokk.. Wasalam.. Bye.. 
Post a Comment