Friday 6 March 2015

VERTIGO MENYERANG ORLYLOVE!!!!


 
 
 
 
 

VERTIGO.. Macam gempak ajer kan.. nama nyerr.. tapi MEMANG GEMPAKKK.. RASANYAAA.. memng tidak segempak makan kentang PUTARler.. hehe.. itu lagi dahsyat.. hehe..

First time kena dan first time tahu nama Vertigo ni.. ingatkan nama lagu ajer.. VERTIGO ni.. tapi memang VERTIGO ler.. rasanya

 
Bangun pagi.. terus merangkak keluar bilik sebab tak boleh berdiri tegak dan kepala berpusing-pusing.. tengok semua barang dalam rumah berpusing.. udah.. aper sudah jadi.. kapan aku naik kapal terbang ni.. tetiba rasa diri tak seimbang.. tapi azab rasanya...sebab rasa mual dan nak muntah tapi tak boleh muntah.. dan kepala tak boleh angkat langsung.. dan nak ke bilik air pun kena laju2.. takut jatuh.. Waaaa,,, Ya Allah.. berat sungguh dugaan yang tempiaskan untuk Aku..
 
 
Pagi ..time nak ke klinik.. tak ada kereta sebab husband bawak ke opis.. so.. calling calling ler.. my Bff yang dekat denganku ini.. " Assalamualaikumm.. Fidd.. tolong aku.. bawak aku ke klinik.. Beb.. kepala aku pusing.. "
 
 
Klu dah nama BFF.. dengan pantas,, dan tulus IKHLAS.. dia sampai.. bersedupp.. honnn.. depan rumah.. so.. Orlylove naik kereta terus Fidd bawak Aku ke klinik..
 
Bukak story gitu gini.. itu ini.. doctor cakap.. YOU VERTIGO..!!!.. Whatssss.. VERTIGOooo? I think I always say I CANNOT GO.. ajer.. aper nama penyakit ni..? kenapa dan bagaimana boleh jadi DOKTOR?? Begini kisah nyer.. VERTIGO ni.. so.. doctor dah kasi MC 2 hari..suruh Orlylove rehat.. balik makan ubat tidoooorrr..
 
 
Dua hari gak nak recover.. Alhamdullillah . selepas pergi jumpa doctor pakar.. doctor kasi beberapa ubat untuk bantu kurangkan dan elakkan VERTIGO itu berulang cuma 10 March ni..tarikh Orlylove kena buat Check ULANGAN dengan Doktor PANTAI HOSPITAL.. BANGSAR..
 
Jaga kesihatan yer kengkawan.. Bye.. Wasalam..
 
 

No comments: