Thursday, 12 February 2015

SALAM PERPISAHAN SAHABATKU.. NURHANANIE

Sedih lak bila aku ingin meluahkan apa yang aku rasa.. cit.. berjiwang lak harini.. Orlylove..
Today adalah hari terakhir aku bersama Sahabatku Nurhananie meneruskan perjuangan di sebuah syarikat yang telah lama kami bertapak untuk mencari sesuap nasi..Aku sedih berhari-hari sebab kenang bagaimana kisahku di pejabat nanti setelah ketiadaan Sahabatku.. hehe.. sedihh oo..
Mesti korang piker aku ni.. pelik.. Syarikat ramai pekerja. kenapa aku hanya ada seorang sahaja SAHABAT.. rakan bergelak ketawa.. mengadu domba ramai.. tetapi.. permata yang di gelar sahabat.. hanya Nanie seorang..
Aku mula rapat apabila.. terasa nasib kami serupa.. mula-mula.. kisah kerja..lepas tu..kisah diri dan peribadi.. tapi.. dialah tempat yang aku pilih untuk melepaskan dan berkongsi pendapat kehidupan..
Dah macam belangkas kami ketika di opis..tetapi.. setelah rehda dengan cadangan yang dipilih.. Sahabatku.. Nanie.. dahulu yang dipanggil untuk keluar dari syarikat sekarang untuk meneruskan perjuangan di tempat baru.. apapun.. ayat paling sesuai untuk Nanie.. adalah..TAHNIAH!!..
Kita hanya merancang.. dan Allah yang tentukan bahawa kau pergi jua.. Aku masih di sini.. mencari ruang dan sinar harapan untuk mencari yang hilang..
Istimewa untuk SAHABATku.. NURHANANIE.. Ops.. perasaan begini.. pernah aku rasa dahulu ketika aku dan 6 sahabatku ingin berpisah untuk ke menara gading.. Sedihh tauuu.. time tu memang tak boleh dengar lagu TEMAN SEJATI dari kumpulan Brothers ... KOMPEM.. den nangis dalam bilik.. sowang-sowang. Tetapi.. ko dengarlah  lagu ni.. dulu.. SAHABATku..

KENANGAN TERINDAH UNTUKMU SAHABATKU..







Banyak lagi kenangan terindah aku bersama Nanie semasa 7 tahun kami bersama.. tapi.. tak aperlah.. biarlah jadi kenangan di dan aku.. hehe..

Apapun... Nanie..pemergian ko tidak akan buat aku patah semangat untuk misi pencarian yang hilang kita.. hehe.. aku akan Ingat perkara yang kita bincangkan demi diri kita.. dan aku doakan ko akan suka tempat baru dan berbahagia di sana.. ok..

Apa yang aku nak katakana bahawa.. sayang
aku terhadap ko sebagai sahabat dan saudara seummat..aku tidak akan pudar.. dan kita akan berjumpa bila-bila masa ada kelapangan..

Perkara yang akan membuatkan aku paling bahagia adalah.. ingin melihat ko bahagia.. ok. aku doakan ko sentiasa.. dan doakan kehidupan aku jua.. ok..

Lagu khas untuk MU..


Kita masih dekat,, apa-apa roger aku ok..
 
Gambar terbaru SAHABATKU.. Nurhananie..
 
 
 
Post a Comment