Sunday, 15 February 2015

BIBIK OH BIBIK.. I WANT SUPERBIBIK..

AKU MAHU SUPER BIBIK.. hehe.. Opss.. macam tajuk Novel lak.. Yang di tulis oleh Novalis terkena.. Ain Maisara..

 
 
Buku ni.. best .. sampaikan dah di drama kan.. tapi.. Orlylove maksudkan bukan buku.. Orlylove nakkkkkkk.. Pembantu RUmah.. yee.. pembantu rumahh.. BIBIK.. yang biasa orang cakap tu..
 
Pening ler.. bila kita ni.. tak terror uruskan kerja-kerja rumah.. disebabkan tugas di pejabat.. anak-anak buat sepah di rumah.. amat memeningkan kepala...
 
Releks...Orlylove.. kena kemas rumah ketika anak-anak semua telah tidur.. huhu.. tapi.. macam mana nak kerja esok.. pening lagi.. ngantuk lagi..tapi.. selagi tidak jumpa orang yang bernama BIBIK .. memang pening.. kalauler..ada orang yang berhati mulia nak jadi BIBIK.. untuk Orlylove.. kasi tau hokey.. I akan sayang., you... hehe..
 
Kalau pikir pasal urusan menguruskan rumah.. memang tak ada penghujung.. kalau anak sorang.. pun nak guna pembantu rumah.. inikan anak ramai.. tetapi.. BIBIK.. oh BIBIK .. mana kamu.. saya betul-betul butuh kamu... hehe..
 
Haritu.. Orlylove dapat.. pinjam seorang BIBIK..yang pandai buat kerja.. walaupun.. ramai orang buruk sangka dengan BIBIK INDON ni.. ORlylove.. dapat kenal dengan seorang BIBIK.. yang pandai...melayan anak-anakku.. pandai buat kerja rumah.. sepanjang dia ada dalam rumahku..memang orlylove tidak perlu call dia..update sangat .. apa nak buat..Balik dari kerja ajeer.. anak-anak semua dah makan .. dah mandi.. rumah bersih.. kemas.. siap..malam kami lepak borak-borak sambil buat kek lagi.. hehe.. NIKMAT giler.. waktu.. itu.. Waktu itu laaa..
 
Tetapi.. bila Orlylove sedar dari tidur... Puuuuppp.. Weyyy.. mimpi ker.. bangunnnnn.. banyak lagi kerja rumah ni.. .. kemassss..
 
Opssss.. masih kuat kederat dan nak kurus.. kena rajin lorrr.. hehe
 
Korang bayangkan Wanita zaman sekarang...nyer situasi begini..
 

 
yang si Suami.. ehem..ehem.
 
 
biasa kan..kan.. sempat main game.. huhu.. so.. beri kami si ISTERI SUPERBIBIK.. Orlylove kalau nak mintak hadiah Ulangtahun perkahwinan.. I mintak PEMBANTU RUMAH.. sahaja.. harta dunia ni..semua taknak.. hehe.. Pelessss..
Post a Comment