Sunday 9 November 2014

DULU KINI DAN SELAMANYA..

KENANGAN DULU...

Kalau boleh aku undur masa.. aku ingin bersama kalian selalu.. 





Ingatlah kalian.. Aku tetap seperti dulu
Ingatlah Teman aku masih menanti saat dan ketika kita bersama
Ingatkan aku kalau aku terlupa tetapi..Aku masih ingat ketika kita jatuh bersama
Aku masih ingat semasa kita naik bukit di tepi rumah.. membuang semua kekeruhan hidup..
Aku sayang korang sampai aku mati..

Teman.. walaupun dulu kita mengelar kumpulan kita 6 jahanam sebab kita berenam..
Kita setuju menukarkan nama kumpulan kepada Melati Girls.. hehe

Aku sayang korang.. menitis air mata aku ketika aku membuat entry ini.. 
Walaupun jarak masa dan keadaan memisahkan kita..aku selalu doakan kalian.. 
Ingatlah bahawa aku tetap di sini.. 


Aku tujukan lagu yang mengimbas kembali kenangan aku bersama kalian.. Lagu ni yang membuat aku menangis di dewan besar UTM ketika Brothers menyanyikan lagu TEMAN SEJATI..





Moh kita layazz.. 


Pertemuan Terindah 2014

-Nukilan Orlylove.. 

No comments: