Friday, 14 February 2014

MINUM "COKE" KEMBALIKAN SUARA ORLYLOVE..YAHOO..

Alhamdullilah.. suara Aku Orlylove dari garau dah kembali ke suara rock asal.. hehe.. Aku dah hisap 12 biji Chericof.. 
Sampai jiran aku tegur.. "LA..ingat siapa tadi.. suara kasarnya.."hehehe.. 

SECARA AKU TAK SEDAR.. sebenarnya.. ada benda yang aku minum tetapi BERKESAN untuk kurangkan KAHAK aku dan kembalikan SUARA AKU.. korang nak tau tak aper minumannya.. 

"COKE" 

Kakak aku datang ke rumah dan bawa sebotol COKE. Aku ni paling kurang nak minum air bergas ni.. sebab nak kurus kena kurangkan minuman manis.. nak nak ..coke ni.. air ajaib yang di gunakan untuk mencuci.. JAMBAN..eeii .. hehe..

So.. anak sedara aku tegur kenapa suara aku garau sangat.. mereka pun gelak kan aku.. lepastu  aku teguk ler coke yang sejuk ni.. pergh.. lega.. dada.. rasa macam kahak aku kering.. hehe.. lepas tu.. anak saudara aku tegur.. 

" EH..SUARA ENDE OLY dah ok sikit ler.. dah dengar jelas.." huhu
Aku pun terasa macam ok sikit.. ye lah..memang mujarab.. coke ni.. 


PETUA ORLYLOVE : 

1) KURANGKAN KAHAK DALAM DADA
- Makan buah durian

2) KEMBALIKAN SUARA YANG HILANG
- Minum Air COKE ( hanya untuk berubat.. jangan minum selalu.. tak elok.. nanti dapat penyakit kencing manis..) 


**Peringatan.. semua penyakit datang daripada NYA, untuk hilangkan penyakit juga dengan IZIN ALLAH S.W.T.. 
Post a Comment