Thursday, 12 December 2013

I MISS YOU LIKE CRAZY.. My Girl.. QALESYA

Tajuk kasi orang geram ajer.. macam anak pegi jauh..hehe.. tapi.. betul ler.. aku rindu sangat dengan anak aku si kakak kecik Qalesya ni.. hehe.. 

Dari Sabtu - hari ini.. erm.. 5 hari tuu.. ok semalam aku dapat gambar terbaru Qalesya di instagram .. taraaaa.. anak mama yang tomeii.. tomeii.. tak kisah ler.. aku nak cakap comei.. yer.. ni anak haaakkuu..ehhe.. 



kalau korang tanya aku.. ke mana Qalesya meninggalkan aku.. hehe.. aku akan jawab dengan slambernyer.. jauh.. Kota Damansara-Hotel http://www.pnbdarbypark.com/# duduk dengan nenekanda nyer di sana.. 

Oh Qalesya... adakah ini proses terbaik untuk anakanda "putus susu" dengan mama.. hehe.. awak dah nak masuk 3 tahun January 2014..so.. udah-udah yer...kasi adik Rayyan lak.. menyusu dengan mama.. hehe.. 


Bergaya sungguh.. dengan kude dia.. hehe..
Nak buat gaya Gyomi.. yer.. 

Post a Comment