Wednesday 13 November 2013

REWARD Orlylove terhadap DIRI tercinta.. NEW YORK SKIN SOLUTIONS

http://newyorkmy.com/e-INDEX.html
Reward AKU ORLYLOVE kali ni.. FREE.. hehe.. aku 

Aku tetiba gatal tangan nak daftar FREE facial untuk aku cuba di laman New York Skin Solutions.. Aku ni bab rawatan wajah memang suka tapi.. tengok gak.. sebab aku tak de masalah sangat dengan rupa parasku.. Aku bersyukur dengan apa yang ada ada.. cuma.. biler dah orang kasi PERCUMA kan..kan.. aku nak ler.. hehe.. 

Biasa tengok dalam tv jek.. yang Cik Gayah muka dari BURUK jadi macam princess..hehe.. sorry yek.. bukan nak cakap ler.. kalau dah facial.. bagai.. dan MAKEUP.. Sure.. Tunggul Kayu yang keras tu pun jadi macam Bidadari.. ehhe.. Aper yang aku merepek ni.. opss... aku sebenarnya.. nak share ngan koranggss.. semua yang aku mulakan hari Reward aku ni.. dengan seronok sangat. 

Aku bangun siapkan diri untuk ke FREE facial dengan penuh ketabahan yang kuat dan keazaman yang cekal sebab untuk REWARD diri di hari-hari anak-anak perlukan aku ..aku memang susah sikit nak lepaskan diri .. hehe.. Aku pastikan semua sarapan dan susu anak2 aku siap dengan rapi di atas meja makan, aku pastikan baju yang diorang nak pakai ketika bangun dari tidur nanti senang nak di capai.. Aku pastikan aku cekal untuk MENOLAK perlawaan sale women dalam New York Skin Solutions nanti dengan berhemah.. sebab aku nak REWARD aku ni.. FREE.. korang semua faham tak FREE.. Maksudnya.. aku tidak perlu tambah apa-apa duit untuk FACIAL AKU hari ini.. 

Aku mulakan dengan melangkah masuk dalam bilik perbincangan New York Skin yang di temani dengan wanita cantik bernama "JOYCE YIK" di cawangan KL Festival Shopping MALL.. dialah yang akan menSERVICE muka aku nanti.. hehe.. dengan kata-kata dia yang sopan dan dengan harapan aku membeli barangan mereka.. aku menolak dengan baik.. hehe.. tapi yang aku kagum.. tentang service dari JOYCE ni.. dia layan aku dengan baik.. walaupun aku cakap.. I nak TRY YANG FREE.. siap aku dapat bawak balik buah tangan lagi dari NYSS.. hehe.. 

Selalunya.. kalau uolss nak tahu.. aku ada gak cuba beli kupon-kupon facial di internet.. dengan harga diskaun.. murah bagai.. RM38++ sahaja.. tapi.. kalau korang pegi sana..kena pakse ambil package diorang ler.. kena pujuk sampai naik takut.. lepas tu.. apa yang di janji kan sure korang tak dapat tepat nyer.. sure kena tolak sana sini.. sebab korang TEGAR tak nak topup barangan lain.. 

Huhuhu.. TAPI.. di NEW YORK SKIN SOLUTION cawangan KL Festival ni.. aku senyum selepas keluar dari kedai.. penuh dengan cahaya kepuasan aku dapat Service FREE dari PAKAR facial mereke.. 

Aku bukan nak bangga pasal aku suka benda FREE.. kisah yang aku nak share hari ini adalah...Service Professional yang ada di New York Skin Solutions memang TERBAIK.. tidak rasa aku BENCI MEREKA selepas mereka memberikan service percuma yang tip top.. INN SYAA ALLAH .. aku akan pergi lagi ketika dompetku sudah ada yang terlebih untuk buat rawatan kecantikkan yang WORLD CLASS.. orang cakap.. 

TAHNIAH kepada New York Skin Solutions Cawangan KL Festival, Setapak.. yang mempunyai seorang pakar kecantikkan yang bernama :"JOYCE YIK".. 

No comments: