Saturday, 12 November 2016

PERGI PARLIMEN JUMPA KENGKAWAN.. HEHE..

Assalamualaikum.. Happy Orlylove harini sebab 1st time dalam hidup dapat kaki ke Parlimen Malaysia.. hehe.. orang kampung dari kecik ada lawatan ke parlimen.. kita dah beso panjang baru nak dapat kesempatan menjejakkan kaki.. hehe.. selama ni dapat pegang ajer gambar parlimen yang ada dalam duit syiling 50sen lama hehe. sekarang ni.. REAL weii. REAL.. depan mata.. hehe.


Orang Kata.. 

Nak jadi baik.. kawan dengan orang baik-baik
Nak jadi warak.. kawan dengan orang warak-warak.. 
Nak jadi Jutawan .. kena kawan dengan geng jutawan.. 

Tapi.. aku pilih untuk jadi Memimpin.. so.. kena carik ler.. pemimpin-pemimpin untuk kita kawan.. 
so.. langkah pertama adalah menjejakkan kaki ke PARLIMEN.. hehe.. 

Awesome.. beb.. memang cool.. sebab aku berdepan dengan idola aku.. 

Tan Sri Datuk Seri Panglima Haji Annuar Musa


Banyak juga perkara penting yang kami bualkan.. dan aku rasa .. dia antara pemimpin Malaysia yang tidak GILA JAWATAN.. pandai tahu mana penting dalam hidup.. terbaik .. ayahanda.. :P.. 

lepas ni.. korang layan ler.. gambar aku dengan geng2 yang hadir sama,,. hokey.. aku kenalkan.. member hakak.. Ija.. Hanis.. Alif.. dan Ashraf.. 

sebelum berangkat ke parlimen kita bergambor dulu.. hehe.. 


pantang dapat peluang bergambor.. sure klik.. hehe.. 


today I merah hitam you..hehe.. 

kenangan dihadapan pintu masuk parlimen Malaysia.. 


depan dewan rakyat dewan negara.,,wajib ni gegeg.. 


OMG.. mak jemah dah dompokk hehe. nak kena workout ni.. tak leh jadi.. tak leh jadi.. hehe. 


panas-panas pun jadi.. hehe.. 



kita selfie dulu.. 


Bersama Datuk Seri Panglima Abdul Azeez bin Abdul Rahim.. 


ok.. kami berlima harini.. Ashraf..Alif.. Yusniza Yusof.. Hanis dan Hakak ler.. 

Cuba korang perhatikan kawan hakak.. si ALif tu.. ada mirip Faizal tahir takk.. macam kan.. hehe..muda lagi orangnya.. baik budak nya.. single.. lagi kot.. hehe.. 



Post a Comment