Saturday, 12 November 2016

JANGAN PANDAI HENTAM AJER.. KO NAK URUS KEWANGAN KELUARGA PUN ADA BUDGET.. NI KAN PULA KERAJAAN..

Assalamualaikum... 

Budget 2017 telah dibentangkan dan di LULUS kan oleh jemaah menteri di Parlimen.. tetapi kerisauan orang awam terhadap kewangan Malaysia amat membimbangkan.. tapi kalau uols chills.. ambik secawan kopi.,. sambil dapatkan 2-3 bijik donut.. perghh.. relekkk ajer 

kita dengor dan hadam apa yang Menteri Kewangan ni nak kasi tau.. lepas ni.. sure korang releks sikit ler.. tak takut sangat.. hihi.. apa daaa.. makcik jemah tunjuk terror paham kira2..tapi.. baru dengor PM bentang budget.. macam duit dia lakk yang kerajaan ambik nak guna.. relekkk.. jangan macam tu.. 

kita sebagai rakyat.. kena sokong usaha kerajaan untuk membangunkan Malaysia dengan cara terbaik.. bukan PM sorang yang buat kerja.. ramai cerdek pandai dibelakang PM..so.. jangan nak hangin tak tentu pasal naaa.. 

JOM LAYAN.. 






Post a Comment