Sunday, 9 August 2015

LEBIH 10 TAHUN TERPISAH DENGAN KOKEN!!!

Harini.. hehe.. 14/6/2015 Macam-macam terjadi.. Mula-mula aku bangun tidor terus siap untuk pergi ke rumah my bestie untuk makeup tunang.. Tahniah nanie.. aku doakan ko akan bahagia dengan pasangan ko.. tercinto.. aku akan pastikan ko cantik.. hokey.. hehe..


OK.. tengah aku makeupkan nanie.. ada call dari Ms. Yap.. my BFF di KOKEN dulu.. hehe.. Aper.. nak kena datang gak ker..??? hokey I siap.. hehe.. korang bayangkan.. aku kerja di KILANG KOKEN ni.. setelah aku settle belajar.. kat Skudai.. balik lepas hantar Tesis.. terus,,.mak aku dah dapatkan aku kerja.. OMG.. kerani pun kerani ler.. sebab aku memang tak suka buang masa.. terus masuk kerja aper sahaja tidak memilih.. 

Tapi.. i tell you.. kat KOKEN ni.. ler.. banyak mengajar aku tentang KERJA.. boss dia.. memang AWESOME.. nama Mr. Wong Chee Keong.. I sayang You boss.. kalau dulu you masuk ISLAM.. dalam lama I kawin ngan you ajer.. kekeke.. memang baik sangat orangnya.. orang cino yang pandai cakap JEPUN.. dan hormat orang ISLAM dan Orang tua.. Bak kata.. kengkawan Kastam dulu..

CKWONG INI..MEMANG CINA BAIK.. tak pernah JUMPA.. kalau dalam 1000 ada sorang gini..kat MALAYSIA..hehe.


Moh Kita layan gambar aku dengan si KOKEN ni.. 


Wife Mr. Wong.. dan Kamal.. bersama anak-anak.. 


Suasana dalam Kilang Gegak Gempita (KOKEN)

Kalau korang nak tau.. dulu time Orlylove kerja KOKEN.. dalam kilang gini ler.. I berjogging.. satu kilang yang besar.. nak carik pekerja.. hehe.. jenuh.. peluh ketiak.. nokk.. hehe.. 


Qalesya.. sibuk nak kasi bunga kat PENYANYI KILANG.. hehe.. 


Lagu aper lagi kalau bukan LAGU ELLA.. kakak ku.. Sehelai baldu biruu.. yang kau berikan dulu.. lallalaa.. sibukkk ajer anak bujang ku.. hehe.. nak interprimm.. hehe.,.


Kasi cenderahati kepada pekerja yang lama.. kira.. sepuluh tahun aku tinggalkan KOKEN.. so.. itu penghargaan 10 tahun mereka bersama KOKEN.. 


Rayyan tak nak kasi Mic kat mama dia.. lagii.. waaaaa.. 



Semua EX-GANGS ORLYLOVE.. 

KATHIR, KAMAL, MR.WONG, ADWARD, ABANG APER I LUPA.. dan ORANG JEPUN yang ORLYLOVE tak kenal.. ok.. SAN.. hehe.. 


Ni ler.. MESIN besar yang aku layan dulu.. dok terangkan kat anak.. INI WATERPUMP.. atau Boring MACHINE.. hehe.. Boringg mesin ni.. kekeke.. 


Udah-udah ler.. Sayangg.. 


Lepas melawat Kilang KOKEN .. Orlylove bawak anak2 layan Mine Shopping Mall lak.. Kira antara tempat kegemaran untuk Cuci mata sana.. nyaman ajer.. 


Comott.. abangku..



JOM BALIKKKK.. BYEE... 
Post a Comment