Wednesday, 29 July 2015

Happy Birthday MY BFF.. FIDD MIMM..

Orlylove buat giler lagi.. Gempakkk sungguuhh.. hehe.. panjang Citer nyer so.. I pendekkan sikit.. keke.. Orlylove plan dengan sorang geng ni..Affifa.. nasib baik dia.. layann.. giler I.. hehe.. I sampai ajer.. kat LRT Sri Rampai.. Fiffa Ambik.. dan bawak Orlylove ke kedai Bunga Kat Melawati.. Plan nak beli Kek sekali.. tapi.. tak sempat.. 

Hati mau pegi Petaling Street ajer sebab Bunga kat sana memang MURAH gilerrr,BEB..RM40 dapat sejambak besar.. Tapi ok ler.. cantik gak ler.. bunga yang kami pilih untuk Fidd.. hehe..lain kali I beli bunga Rose Hokeyy.. 



Opss.. korang pasti tak tahu aper terjadikan.. ??? hehe.. today 29hb JULAI besday My BFF.. Rafidah Tamim daaaa... selalu dia buat kejutan untuk I.. tapi kali ni..my turn.. hehe... 



Call Opis Fidd.. tanya orang pejabat dia.. Zana.. Mana Fidd..? Dia balik kul berapa? kasi alamat opis.. Jangan Kasi tau sesiapa.. hehe.. itu ler.. perbualan nyer.. so.. plan jalan.. 

Bunga dah ada di tangan.. parking keter.. dan naik atas opis.. Zana.. kasi Green light..masuk.. dan ada budak bawak kami teruss ker meja Fidd.. Jeng..jengg..jengg.. Fidd tengah sibuk buat keje.. kusyukkk sampai kami masuk dia tak nampak.. hehe.. 

Orlylove terus campak bunga di meja dia.. terkejut berukkk.. dia jeritttt.. HOOOOOOIIIIIII.. hehe.. hehe.. macam mana korang masukkk ni..kekkee.. ADAAAALAAA.. kami ni..ada ILMU.. hehe.. 

Terus kami gelak besarrr.. dan Fidd bawak kami ke Panty Opis ni.. ajak makan KEK BIRTHDAY.. hehehe.. 

Happy Birthday Sayangggku.. Sahabatkuu..



Tak pasal-pasal I Selfie jap.. sebelum Fiffa sampai hehe..


Nampak tak..kami memang lapar.. hehe.. 



Muka Fidd yang baru lepas terkejutt.. kekeke.. Sorry Boss I masuk opis ikut laluan rahsia.. keke..

JOM SAMBUNG Kopi lepas ni.. Adioss..


Post a Comment