Tuesday, 5 May 2015

GEMPAR BILA ANAK GAJAH MASUK TADIKA.. !!!!

Alahai... anak mama nak kena buat anak gajah lak pulakkk.. nasib mama dapat Whatsup dari group kelas anakku.. awai.. itu pun.. terlewat sehari nak hantar.. sorry cikgu yerr.. Apa lagi.. kat opis.. sibuk ler. mencarik kertas warna yang dah tak nak guna.. I ni jenis prang tak suka membazir tau.. hehe
 
Dapat ajer.. kertas.. kena carik gam dan gunting lak.. Hokey.. dah lengkap.. sampai ajer kat umah tak sempat nak tukar baju.. hehe.. terus buat gajah.. untuk di hantar esok ke sekolah.. hehe.. penat gak yek.. nak buat anak gajah ni.. hasil dia memang comel..
 
Alhamdullilah ler.. dapat cikgu kelas tadika yang suka buat aktiviti yang merangsang minda anak-anak walaupun.. tadika kerajaan.. selalu orang dok pikir hantar anak ke tadika swasta ajer best.. tapi.. memang rezeki ler.. nak dapat cikgu tadika yang suka buat pelbagai aktiviti menarik.. untuk anak2ku..
 
JOM Terjah mana anak GAJAH yang comel itu..
 
Sara semangat untuk menghasilkan sendiri anak Gajah nya..

 
Posing dulu si Qalesya.. sebelum hantar.. Aikk.. Macam mana ada anak gajah 3 ekor ni..??? hehe.. kakak Mazwin pun sibuk nak hasilkan anak gajah nya.. hehe
 

 


 
tengok tu.. hidung gajah Sara dah tukar kaler.. bila pagi.. hehe..malam hidungnya.. warna Kuning.. hehe..
 
Memang haru biru..bila Orlylove bangun pagi ajer.. anak gajar Sara dah kena penyek dek Abang Rayyan.. hehe.. kelam kabut mama tolong betoikan.. sebelum Kakak Sara mengamuk.. heheh... nasib baik dia boleh terima yang gajar dia dah tukar warna.. hehe.
 
 
 
 
Anak Gajah yang ada bulu mata tu.. si Kakak Qalesya punya.. huhu
 
Hasil anak-anak KEMAS Taman Melati..

 
Cantikkan..??
 

 
Babai anak Gajah.. jangan nakal-nakal yek.. bulan ini.. bulan Mengenal Binatang Liar..
 
 
 
 
 
Post a Comment