Friday, 10 April 2015

"SAYA TIDAK KENAL ALTANTUYA"

Agak pelik.. kalau Orlylove cakap.. yang Orlylove pernah kenal.. siapa Altantunya ni.. nama pun pelik.. Aku dah ler.. sekolah dari kecik sekolah kebangsaan.. sampai besar masuk University di Johor sana nun.. Memang tak ada kawan nama Altantuya ni.. Betoii.. Sumpah aku tak kenal.. Jangan ler.. pakse aku untuk mengaku yang Aku kenal.. dia.. Tolongg ler.. 

Apa bukti yang aku kenal Altantuya.. Ada bukti??? kasi tengok ler.. dah banyak kali aku cakapkan.. hehe..

Cool.. Orlylove.. apa nak marah-marah ni.. relekss.. Chill... biaq pi apa orang nak kata..yang penting kita tak buat.. kita tak salah.. hanya Allah sahaja yang boleh kasi tau yang kita tidak salah.. Tapi.. kesian kalau kes.. tuduhan begini.. terjadi dalam hidup kita kan.. bila kita tak kenal.. orang pakse untuk kita mengaku kenal.. macam mana ni.. mana boleh.. hai.. Altantuya.. bersemadilah kau di alam kekal sana.. apapun.. bertabahlah kepada keluarga Altantuya.. semoga pencarian selama ini terjawab satu hari nanti.. 

Erm.. malas nya harini.. agak letih sebab banyak kerja di opis.. dan balik ke rumah.. sambung buat kerja rumah pulak.. Orlylove nak belanja selfie ler.. smilees.. 


Post a Comment