Sunday, 28 September 2014

MOOD MENJAHIT SUDAH MARI.. DAH MARI.. TRAINING AT APPLE CLASS

Assalamualaikum.. kengkawan ORLYLOVE.. 

Salam Jumaat yang BARAKAH..
Senyum pagi kepada semua.. tapi rasa nak nangis .. sebab sudah banyak hari tinggalkan ORLYLOVESHOP ni.. harap kengkawan sihat semua.. k.. 

Today orlylove nak share pasal kelas pertama Orlylove sebagai pelajar kelas menjahit APPLE.. ni.. 
Kalau korang nak tahu lanjut pasal kelas.. korang boleh pergi ke alamat sini..


Macam best ajer belajar menjahit.. selama ORLYLOVE tahu memegang mesin jahit.. agak-agak umur 10 tahun kot.. time mak nak jahit langsir.. so.. mak Orlylove akan gunting langsir dan akan menyuruh kami, saya dan kakak.. tolong tekan motor mesin jahit tu.. hehe..jahit lurus ajer.. senang hidup sampai sekarang.. suka lurus.. tetapi.. 

Bila dah tahu asas menjahit ni.. rasanya.. ASAS pun susah nak lulus ni.. erm.. kita cuba k.. kita cuba.. 

Sambil sambil tu.. kita layanzzz gambar kenangan Orlylove kat kelas.. Kotaraya ni.. yek..


Terror jerk.. hehe..


Selfie ngan mak..tengah pilih apa projek yang aku nak buat..



Muka sesuci pepagi yang hening.. hehe.. pagi pagi dapat lecture pasal jahitan.. huhu

Senyum kambing...









Mak menunjukkan hasil tangannya.. hehe.. mendalam maksud tuu.. hehe..



Target project untuk submit


Cantik kan.. tak sabar nyer..
 
 
Jumpa lagi k.. untuk projek jahitan akan datang.. nanti kita belajar sama-sama.. chow..
Post a Comment