Wednesday, 16 July 2014

KECOH PEREMPUAN BERTUDUNG MENGAMUK BILA KERETA "PEUGEOT PUTIH" KENA GESEL..

Assalamualaikum.. Malaysia.. dan serata dunia.. hehe.. Selamat Berpuasa semua.. 
Dah lama rasanya Orlylove bertapa tidak menulis disebabkan terlalu sibuk dan semangat berpuasa.. hehe.. Today I will update about 1 Malaysia kecoh pasal seorang wanita bertudung.. ok lah senang cerita dia budak MELAYU.. buat kecoh apabila kereta PEUGEOT PUTIH yang bernombor..jeng..jeng.. jeng.. kena GESEL dengan seorang UNCLE CINA ni.. 

Korang layan dulu video HEBAT... ni.. 


KECOH ler.. lu minah.. orang lain kereta pernah gak kena GESEL.. agak-agak ler.. kalau nak bertindak pun.. Opss.. ORLYLOVE.. bukan nak belah mana-mana pihak.. tapi terasa malu apabila ada anak bangsa sendiri buat perangai yang agak memalukan begini.. tetapiii.....jap..jap.. tengok lagi gambar2 yang Orlylove dapat dari sumber-sumber yang ingin mencuit hati semua rakyat MALAYSIA yang berani mencari maklumat terkini..dan SENSASI.. hehe.. 

Jommm.. layannnzzzz..



MODEL MEMEGANG STEERING LOCK terbaru dari PANAS BARAN GILR.COM

DAPATKAN DI PASARAN.. 


Haaaaaa.. haa.. naik ler.. saham Peugeot lepas ni.. abang-abang sales man tolong jual Peugout kereta SENSASI lagi BERAPI.. hehehe


Ok..ok.. Puasa ni.. nak gosip-gosip sangat hilang puasa Orlylove lak karang.. sekarang ni.. berbalik dengan cerita adik manisss kita ni.. yang HANGIN sangat sebab kereta kena langgar dari belakang..

TEKAAN.. SEMATA-MATA.. 
  1. Orlylove rasa dia betul-betul marah sebab selalu kena langgar
  2. Orlylove fikir memang perempuan itu berperangai panas baran..
  3. Mungkin bila dia tengok uncle yang langgar itu CINA..dia hangin sebab selalu yang buat perangai melanggar itu seorang CINA.. Grrrrrr.. bangsa lain pun selalu gak langgar orang DEK.. 
  4. Apabila memandu kereta syarikat dan kita kena langgar, inilah kaedahnya.. hehe.. 
  5. Perempuan ni dah lama tak ada publisiti dan ini adalah rangka promosikan diri dan syarikat dia mungkin?.. saper tahu.. huhu
  6. Mungkin Wanita yang bertudung dalam video di atas geram dengan lesen P yang dia baru terima sebab kena bayar MAHAL..RM2K.. heheh..
Ok..ok.. cukup-cukup sudah .. Orlylove.. jangan main teka-teki lak.. tak baik tak main reka-reka.. sebab kita tak ada di tempat kejadian.. 

Sebenarnya.. sebagai seorang perempuan..memang elok bawa steering lock keluar apabila kemalangan begini .. untuk menggunakan alat itu bila perlu.. sebab sekarang ni.. banyak benar kejadian orang-orang jahat yang buat perlanggaran secara sengaja untuk merompak.. takut tau.. 

Cuma.. 

PENDAPAT PERIBADI ORLYLOVE Terhadap adik manis bertudung dalam kes di atas..:

- Jagalah.... dirimu demi maruah bangsa dan agama..
- Janganlah pikir kita sentiasa di atas dek.. satu hari Allah turunkan kita sedalam-dalamnya untuk kita menemui Allah
- Jadilah orang perempuan yang bermaruah..di sisi Allah.. memang le.. ada hukum.. kalau orang tu membunuh..hukum nya bunuh.. tetapi.. yang ko kena calar dan kemik sikit jerk.. lepas tu.. yang ko ketuk kereta uncle tua tu sungguh-sungguh.. tu kenapa.. tak sama.. dengan bayaran calar kereta ko yang sedikit tu dekkkkk..
- Walaupun kita dalam musibah..ingatlah.. semua ini telah tersurat untuk kita.. dari Allah tetapi.. Allah sayang kita itu sebab dia turunkan dugaan untuk kita supaya sentiasa dekat diri dengan Allah.. Muhasabah diri dari penyakit PANAS BARAN ko tu.. banyak2 berendam dengan air longkang .. kalau ko mandi air longkang.. dan ko bau wangi.. baru ko nyer penyakit PANAS BARAN ni.. hilang.. 100%.. hihihi
- Walaupun ketika Ramadhan Syaitoon di ikat..tetapi..sikap dan perasaan AMARAH memang mainan fikiran dan hati.. so.. pandai-pandai ler.. jaga anggota yang kecil itu.. 

- PAKCIK TU TAK SENGAJA OIIIII.. KO PAHAM TAK ... TAK SENGAJA.. bayangkan terkena dekat BAPA KO.. marah tak? orang herdek-herdek.. macam ko buat?




Last nasihat ORLYLOVE.. 
"kalau sesiapa yang tak nak kena langgar, pakai kereta buruk.. sebab kalau orang langgar pun.. rugi jerk..duit mereka.. hehe.. insurance habis .. siap kena bayar sendiri lagi..hehe.." 

++++++++++++++++++++++++++

Luahan nak kepada pakcik yang tak sengaja terlanggar kereta PEUGEOT CDM25 cik adik MANISSSSSZZ..




Post a Comment