Thursday, 29 May 2014

ORLYLOVE today Women in Black..

Assalamualaikum.. kepada semua pembaca ORLYLOVE.. today orlylove memakai pakaian serba hitam kerana ingin memberi penghormatan terakhir kepada DYMM Sultan Azlan Shah yang telah mangkat semalam.. nak kata berkabung tidak ler.. cuma.. baju hitam ni.. tak pernah pakai.. kena lak dengan kemangkatan tuanku sultan. itu ajer.. 

Geram tu.. ada sorang mamat gelap-gelap kulitnya.. dalam opis ni.. Orlylove masuk ajer.. dia kata.. kurang ajar pasal Sultan Perak.. 

" OOO.. itu Karpal Singh dah bawak Sultan Perak MASUK sekali.. dulu itu sultan marah Karpal Singh.. " siap gelak lagi.. KAPIAQ tu.. nak  jer aku tukar ko jadi PANDA.. boleh aku bela dalam zoo.. tak payah MALAYSIA beli panda mahal-mahal.. 

Grrrrrrmmm.. agak-agak ler.. bab kematian ko nak persenda.. aku dulu tak kacau pun kaum-kaum yang lain.. isshhh.. jangan marah-marah ORLYLOVE...buang negetif-negetif.. masukkan yang POSITIF today.. 

Orlylove in da house...






Post a Comment