Tuesday, 20 May 2014

Happy Birthday MAK MERTUAKu..

Tanggal 20 Mei 2014..hari ini laaa.. Hari Mak Mertuaku.. yang tercinta.. Puan Sri Azizah yang ke berapa.. Tettt.. Muda lagi.. Alhamdullilah.. Mak Mertuaku.. semoga Mak akan di kurniakan kesihatan yang baik dan dimurahkan lagi rezeki hendak-Nya. 

Malam ni.. kami ada jemputan untuk meraikan Ulang Tahun kelahiran Mak Mertua Orlylove di Tupai-tupai KL. Nanti Orlylove update gambar-gambar kenangan ok.. tapi.. untuk kali ini.. korang nak berkenalan dengan mak mertuaku.. meh.. ler.. orang nyer.. baik..sangat.. terlalu manjakan anak lelaki tunggalnya.. hehe.. iaitu.. my hubby ler.. so Orlylove adalah sorang-sorang nyer.. menantu perempuan yang mak mertuaku ada.. pergh.. manja sangat ler..

Dari Orlylove kawin.. sampai anak dah 4, tak susah nak beli baju ler.. semua mak mertuaku.. hadiahkan.. kalau dia terbang ker Dubai, US, Australia, Bali, Jakarta, Bandung, Medan.. ke mana saja ler.. sure aku akan dapat ole-ole.. erm.. seronok tau.. jadi menantu perempuan tunggal ni.. tapi. apa yang aku dapat kasi..? Orlylove tak terbalas hadiah-hadiah yang mak mertuaku beri sepanjang aku mengenali beliau.. 

Kehebatan mak mertua Orlylove memang tak tertanding oleh Orlylove.. dari segi skill memasak..menjahit, mengemas rumah, uruskan anak-anak.. uruskan perniagaan.. apa sahaja lah.. memang aku kalah.. siap dengan mak mertua ku ini juga aku kalah lawan kecantikkan yang dimiliki..mak mertua aku lagi nampak muda dari aku yang badan kejap naik dan naik tak surut..surut.. Waaaa.. sabar.. ok.. nanti menantu mu cuba ok.. aper pun .. sayang mak.. Muahhh.. 

korang nak kenal mak mertua Orlylove tak? 

gambar tahun 2011.. Mak mertuaku yang duduk ni ler.. 


yang mana menantu .. mana nak mertuaku.. cer teka.. waaaaaa.. time ni.. gambar 2010


Post a Comment