Monday, 23 March 2015

NI AWAK KE???? YER MAK GUARD.. YER.. PAK GUARD..

" NI AWAK KER??".. soalan apakah itu???

hehe.. kes ni terjadi banyak kali.. tapi yang berani tegur ajer akan keluarkan soalan cepu mas.. kat Orlylove gitu.. hehe.. 

Nak citer sikit.. time nak masuk bangunan PNS dekat opis Orlylove kan.. kita kena tinggalkan kad pengenalan diri.. untuk ditelakkan di kaunter pengawal keselamatan untuk di tukarkan dengan PAS PELAWAT.. untuk ORLYLOVe.. so.. nak jadikan .. kisah. aku paling tak suka kasi kad pengenalan.. sebab banyak kes penipuan kad pengenalan terjadi dulu-dulukan.. so.. aku akan kasi kad lesen yang lama. kengkadang bila kasi kad tak ada muka mereka reject.. huhu

oo.. nak tengok muka sangatkan.. den kasi..yang ado muko yek.. jappp.. nahh.. I pun kasi ler.. kad lesen I.. yer laaah.. ambik lesen zaman dulu-dulu .. so.. muko pun dulo dulo.. ler.. kan..kan.. I malas nak tukar yang baru sebab Malaysia ni.. bila Pengarah tukar.. Kad pun mau tukar.. so.. Orlylove pun jarang2 nak bawak keter sekarang ni.. so.. abaikan.. janji kita renew tiap2 tahun.. hokeyy.. 

So.. setiapkan nak kasi balik kad PELAWAT.. mereka akan ambik lesen Orlylove.. dan tengok muka kat situ.. 2 kali.. dan buat muko tak percaya.. siapa yang berani..akan tanya.. 

Awak ker tu..?? bayangkan kalau aku kata bukan..??? adakah den akan di marahi..sebab dah berjaya tembusss.. bangunan menggunakan pengenalan tipu..???

hehe.. tapi.. bila den cakapp.. " yolah tu.. Den looor''.. siap mereka buat muka tak percaya..,.. hehe.. lawak pun ada. sebab itu pasti gambo dulu.. 

Nenek den dulo-dulo pun muka dia lain.. tapi sekarang lain.. hehe.. 

tak tah ler.. buat muko terkejut.. memang den lah tu.. time.. mudo2.. dulu2.. comot.. sekarang baru berseri sikit lepas dah pandai gosok.. wakkakkaa.. 


Post a Comment