Friday 20 December 2013

Majlis Konvokesyen TADIKA PERMATA BUDI, TAMAN MELATI

Alhamdullilah.. Akhirnya.. pada tanggal 20 haribulan Disember 2013 anak aku Mazwin telah bergelar Bekas Pelajar Tadika Permata Budi yang beralamat di Taman Melati Setapak Kuala Lumpur. hehe..Sure orang akan kata.. hek eleeehh.. Anak Tadika jer pun.. hehe.. apa pun.. aku sebagai mak.. terasa bangga gaban bila anak aku menerima Sijil Penganugerahan Graduasi dari Tadika Permata Budi. 

Sesiapa yang ingin mengetahui tentang Tadika Permata Budi 
yang bertempat di Taman Melati, Setapak.. boleh call no. ni..dan cakap dengan Teacher Rozita : 013-3694148











































Yeahh.. dapat aku berlindung di belakang anak-anakku.. erm.. inilah cara terbaik untuk aku mengelakkan diri digelar.. MAK DOMPOK.. hehe.. korank tak nampak kan apa yang aku nampak? hehe.. selamatt.. huhu



Majlis Malam Graduasi TPB telah di adakan di Kelab KK Melawati, Ulu Klang dan kalau korang nak tahu.. aku le.. yang menjadi emcee nyer.. hehe.. emcee bidang terjun.. sebab teachers minta aku tolong .. aku pun .. try jer ler.. walaupun aku tak biasa.. hehe.. nasib baik.. semua ok.. huhu..

Dalam kegembiraan aku pada malam.. itu.. ada satu perkara yang buat aku betul-betul sedih.. mana tak nyer.. aku tunggu dengan anak-anak gegirl aku..3 angles ni.. dengan harapan.. Daddy diorang dapat hadir.. tapi.. nasib tak menyebelahi kami.. OrlyloveDaddy .. tak dapat hadir sebab on the way nak ke KK Club, kereta breakdown kat kl.. sobb.. sob.. sodeh.. tau..anak konvo .. Daddy diorang tak ada.. sama pengalaman dengan aku ketika aku menerima Ijazah Pertama aku di UTM, Skudai 11 tahun dahulu.. Arwah Ayah aku meninggalkan aku ketika aku berhempas pulas menyiapkan Thesis aku.. lagi sebulan ajer nak tamat.. aku menerima sijil aku dengan gembira bercampur sedih sebab ketiadaan Arwah Ayah aku.. ketika itu.. yang dah lepas biar kan berlalu.. apapun anak aku selangkah ke alam dewasa.. untuk menjadi pelajar sekolah untuk tahun 2014.. 

Maafkan Daddy yer anakku.. Mazwin.. Daddy bukan sengaja untuk tidak hadir.. dah Allah tidak izinkan..dah sampai di rumah.. semangat .. menunjukkan sijil yang dia terima tadi.. apa lagi..peluk cium ler.. anak ngan bapak yang seronok sangat dah Grad.. 

Aku yang berdebar-debar untuk menjelang tahun 2014.. Aku kena set mental untuk Anak Tahun 1, Seorang Tadika, Seorang Hantar Baby sitter dan Seorang di jaga oleh Opah nyer.. Mental kena kuat.. In Shaa Allah.. Semoga Allah permudahkan urusan aku..Wasalam..  

No comments: